Besivystančioje žaidimų erdvėje daugelis kitų sektorių, pavyzdžiui, švietimo, bando įtraukti žaidimų elementus, siekdami įtraukti mokinius, pagerinti mokymąsi ir atrasti naujų mokymosi būdų. Santykis tarp žaidimų ir švietimo gali stiprėti, nes visi visame pasaulyje susižavės žaidimų ir švietimo bendradarbiavimo idėja.
Mokymasis žaidimais paverčia mokymąsi užduotimi! Tai skatina įsitraukimą naudojant įdomius žaidimų komponentus, pvz., taškus, ženkliukus ir lyderių lenteles. Apsvarstykite galimybę pelnyti taškų atsakinėjant į klausimus arba varžantis su draugais, kad įvaldytumėte dalyką. Taip mokymasis tampa malonesnis, įkvepiantis tobulėti ir geriau išlaikyti informaciją. Taigi atidėkite vadovėlius ir kūrybiškai pažvelkite į naujų įgūdžių ir žinių mokymąsi. Jei šio žaidybinio mokymosi vykdymas bus sėkmingas, tai gali pasirodyti vienas iš revoliucingiausių dalykų pasaulyje. pasirengę atsiduoti tam, kad žaidimai gali pakeisti švietimo horizontus.
Kaip žaidimai daro įtaką švietimui
Žaidimų įtraukimas į švietimą yra produktyviausias būdas išlaikyti švietimo svarbą šiuolaikiniame pasaulyje. Žaidimų pagalba švietime turime galimybę sumažinti monotonišką mokymosi būdą ir sukurti naujas sistemas, kuriose galėtume dirbti siekdami pagerinti žinių išsaugojimą ir padidinti mokymosi motyvacijos lygį.
Mokiniai labai anksti susipažįsta su daugeliu dalykų, tokių kaip komandinis darbas ir kritinis mąstymas. Jie įgyja interaktyvios ir įtraukiančios patirties naudodamiesi kvalifikuoto mokymosi koncepcija. Štai keletas svarbių aspektų, kuriais žaidimai daro įtaką tradiciniam švietimo būdui:
Naudinga mokytojams
Mokymasis žaidimais naudingas ne tik mokiniams, bet ir mokytojams. Naudodami unikalius mokymosi stilius, mokytojai gali įvertinti mokinio pažangą, nustatyti galimas mokymosi spragas, identifikuoti unikalius kiekvieno mokinio bruožus ir padaryti mokymą kaip niekada suderinamą. Gamifikuotos užduotys suteikia grįžtamąjį ryšį realiuoju laiku, todėl galima pritaikyti mokymą, atitinkantį kiekvieno asmens poreikius. Naudodami žaidybinį mokymąsi, mokytojai gali mokyti visai kitaip ir patirti mokymą kaip niekada anksčiau.
Žaidimų taikymas švietime yra labai nauja koncepcija ir kelia rimtų rūpesčių, pavyzdžiui, brangiai kainuoja kurti, kyla reguliavimo ir teisinių problemų. Be to, mokytojai yra atsakingi už mokinių veiklą, todėl jų dėmesio neblaško tokie dalykai kaip kazino internete PartyCasino. Tačiau visada giriami tokie jo pasiūlymai kaip mokinių įsitraukimo skatinimas, mokymosi motyvacijos lygio didinimas, bendradarbiavimas ir komandinis darbas bei tarnavimas mokytojų bendruomenei. Nesusiviliokite tokiais terminais kaip gamifikacija ar gamified. Tai nereiškia, kad švietimas transformuojasi į pribloškiantį žaidimų pasaulį. Tai tarsi idėja ar koncepcija, kuri užpildo dabartinės švietimo sistemos spragą ir paverčia ją vaisingesne ir veiksmingesne sistema.
Didina įsitraukimą
Dėl pagrindinės žaidimų prigimties jie tikrai skatina įsitraukimą į mokymąsi. Kai žaidimai susitinka su švietimu, prasideda stebuklas. Mokiniai patiria malonumą, jaudulį ir entuziazmą suvokdami užduotį, o tada su dideliu užsidegimu ją atlieka. Žaidimais paremtas mokymasis apima iššūkius, varžybas ir apdovanojimus, o tai dar labiau skatina mokinių dalyvavimas mokymosi procese.
Pagerina mokymosi patirtį
Mokydamiesi žaidimais, mokiniai turi privilegiją mokytis priimdami sprendimus, spręsdami problemas ir įveikdami iššūkius. Mokymosi žaidybinimas užtikrina, kad mokiniai galėtų susieti teorines sąvokas su praktiniais scenarijais ir taip pat tobulinti savo supratimą. Tuo tarpu daugelis švietimo programėlių teikia žaidimų elementų įkvėptas paslaugas su tinkamomis saugos priemonėmis, kad dar labiau padidintų mokymosi galimybes.
Skatina kritinį mąstymą
Žaidimais paremtas mokymasis palengvina mokiniams įvairias viktorinas, galvosūkius ir scenarijus, kuriems išspręsti reikia kritinio mąstymo. Naudodamiesi šia patirtimi, mokiniai gali analizuoti įvairias situacijas ir atitinkamai elgtis. Skaitmeninis amžius – tai paspirtis švietimui, nes bet kuris mokinys iš bet kurios pasaulio vietos gali gauti pagalbą iš šių švietimo programėlių ar platformų ir tapti kūrybingu protu ir problemų sprendėju.
Ugdo bendradarbiavimą ir komandinį darbą
Žaidimų fenomenas švietime pasitarnauja mokinių bendradarbiavimui ir komandiniam darbui. Mokiniai dažnai dirba kartu, kad užbaigtų užduotį ar projektą, ir taip supranta komandinio darbo ir bendravimo įgūdžių pagrindus. Dėl tokio į mokinį orientuoto požiūrio žaidybinis mokymasis yra labai patrauklus ir įdomus švietimo pasauliui. Naudodami žaidybinį mokymąsi mokiniai gali ugdyti patrauklius ir išmatuojamus įgūdžius, kurie padeda įveikti karjeros slenksčius.
Virtualaus mokymosi nuotykių galimybės
Gamifikacija švietimui prideda arsenalą virtualios realybės pavidalu. Atsiradus virtualiajai realybei, mokiniai dabar turi pažangiausias technologijas, kurios padeda pasinerti į istorinius įvykius, sudėtingas mokslines sąvokas ir daugelį kitų dalykų. Pasitelkus VR, mokiniams galima pateikti scenarijus, kuriuose jie gali praktiškai išbandyti teorines sąvokas panašia forma.
Naudokite interaktyvias priemones
Gamifikavimas neapsiriboja vien internetinėmis platformomis. Interaktyvios priemonės, pavyzdžiui, 3D spausdintuvai ir robotai, daro mokymąsi patrauklesnį. Mokiniai gali projektuoti, konstruoti ir eksperimentuoti, teorines žinias paversdami realiais objektais. Mokydamiesi naujos sąvokos ar temos, mokiniai gali kartu kurti žaidimą, kuriame yra taisyklės, instrukcijos ir žaidimo žetonai. Ši praktika naudinga mokiniams, nes skatina smalsumą, gilina supratimą ir lavina problemų sprendimo įgūdžius.
Naudinga mokytojams
Mokymasis žaidimais naudingas ne tik mokiniams, bet ir mokytojams. Naudodami unikalius mokymosi stilius, mokytojai gali įvertinti mokinio pažangą, nustatyti galimas mokymosi spragas, identifikuoti unikalius kiekvieno mokinio bruožus ir padaryti mokymą kaip niekada suderinamą. Gamifikuotos užduotys suteikia grįžtamąjį ryšį realiuoju laiku, todėl galima pritaikyti mokymą, atitinkantį kiekvieno asmens poreikius. Naudodami žaidybinį mokymąsi, mokytojai gali mokyti visai kitaip ir patirti mokymą kaip niekada anksčiau.