Socialinė žiniasklaida ne tik pakeičia gerbėjų sportą ir įsitraukimą į sportą, bet ir sukuria ryšį tarp lygų, komandų ir žaidėjų iš skirtingų pasaulio kampelių. Naudojant socialinės žiniasklaidos kanalus, tokius kaip „Instagram“, „Twitter“, „YouTube“ ir „TikTok“, buvo pakeista daugybė dalykų – nuo tiesioginių atnaujinimų ir paryškinimų iki gerbėjų sąveikos ir prekės ženklų bendradarbiavimo – ir socialinei žiniasklaidai suteiktas didelis vaidmuo augant šiuolaikinio sporto ir esporto populiarumui.
GGBET yra geras pavyzdys, kaip visuomenės dalyvavimas socialinėje žiniasklaidoje sutampa su žaidimų turnyrais. Čia gerbėjams tampa įmanoma ne tik sekti savo mėgstamus žaidėjus ir komandas, bet ir dalyvauti pokalbiuose bei renginiuose, kurie praplečia esporto pasiekiamumą naujoms auditorijoms. Pažiūrėkime, kaip socialinė žiniasklaida išsiskiria kaip pagrindinis tradicinio sporto ir šiuolaikinio esporto sėkmės ramstis.
Naujos atidaromos durys
Negana to, socialinė žiniasklaida tikriausiai pasiekė aukščiausią tašką, todėl sportas ir esportas atrodo įmanomi. Dabar nebereikia laukti, kol bus parodytos rungtynės, arba skaityti straipsnio po įvykio, kad sužinotum, kas atsitiko. Realaus laiko naujiniai, filmuota medžiaga ir tikras bendravimas su sportininkais ar žaidėjais yra ten, kad gerbėjai galėtų mėgautis.
Srautas realiuoju laiku ir momentiniai atnaujinimai; Užkulisinio turinio platformos: sportininkai ir žaidėjai rodo kasdienį gyvenimą per „Instagram Stories“ arba „TikTok“, sukurdami integruotą ryšį su gerbėjais. Šis turinio antplūdis skatina gerbėjus sugrįžti ir juos indoktrinuoti, palaikant ryšius su tradicinėmis sporto šakomis ir dabar esporto lygomis.
Asociacijos steigimas.
Socialinė žiniasklaida yra ne transliavimo platforma, o bendruomenės kūrimo etapas. Sporto ir esporto gerbėjai renginių vietose dalijasi strategijomis, memais ir pergalėmis. Visos internetinės bendruomenės arba socialinės bendruomenės paprastai yra įsitraukimo pagrindas.
Pavyzdžiui, internetinės esporto bendruomenės „Reddit“ arba „discord“ skatina žaidėjus kalbėtis apie įvykius – dalintis naujienomis, patarimais ar patirtimi su mėgstamomis komandomis turnyro metu. Tokia bendruomenė ne tik naudinga žaidimų platformoms, bet ir skatina entuziasmą konkuruoti renginiuose, tuo pačiu pritraukiant dalyvius į žaidimą.
Vis labiau populiarėja Esportas
Per socialinius tinklus „Esports“ sėkmingai paskatino didžiąją dalį savo didžiulio kilimo. Kad ir kokia novatoriška būtų konkurencijos sankcija, jų tikrasis pasirodymas per televiziją kyla iš tradicinių sporto šakų, kurios dešimtmečius transliuojamos per televiziją. Socialinė žiniasklaida reklamuoja turnyrus, bet taip pat sukuria superžvaigždes iš tam tikrų asmenų.
Taigi socialinės žiniasklaidos vaidmuo esporto augime.
- Turinio kūrimas: Esports žaidėjai ir influenceriai dalijasi svarbiausiomis akimirkomis ir mokymo programomis per „YouTube“ ir „TikTok“.
- Interaktyvūs srautai: per svetaines, pvz., „Twitch“, žaidėjai žaisdami bendrauja su auditorija.
- Visuotinis pasiekiamumas: žmonės visame pasaulyje susisieks ir džiugins žaidėjus, todėl esportas taps pasauliniu judėjimu.
Būtent šis spontaniškas augimas paskatino esportą tapti milijardus dolerių kainuojančia industrija, turinčia milijonus gerbėjų visame pasaulyje.
Įprasto sporto atnaujinimas
Nepaisant to, kad „Esports“ išaugo ir tapo daug didesnis dėl skaitmeninio požiūrio, tradicinis sportas žengė žingsnį į priekį, siekdamas palaikyti save per socialinės žiniasklaidos svetaines. Kurkite sporto šakas, kuriose atsižvelgiama į jaunos, įrenginius mėgstančios auditorijos poreikius, reguliariai prisijungčių prie platformų, pvz., NBA, NBA ir FIFA.
Pavyzdžiui, „FC Barcelona“ ir „Manchester United“ yra du garsūs futbolo klubai, turintys milijonus gerbėjų ar sekėjų „Instagram“ ir „TikTok“, kurie dalijasi turiniu, pavyzdžiui, svarbiausių rungtynių akimirkomis, treniruotėmis ir, žinoma, interviu su savo žaidėjais. Taigi net sportas šiandien, trumpų vaizdo klipų ir žaidimų tendencijų amžiuje, tapo pramogų dalimi.
Pajamų gavimas iš gerbėjų įsitraukimo
Netgi didėjant gerbėjų interaktyvumui socialinėje žiniasklaidoje, ji taip pat didėja kaip galimybė gauti pinigų. Sportininkai, prekių ženklai ir organizacijos turi daug komercializuotų būdų, kuriais gali dalytis savo buvimu internete – integruotas rėmimas, skelbimai ir partnerystės formos.
Pagrindiniai būdai, kaip socialinė žiniasklaida generuoja pajamas
- Remiamas turinys: žaidėjai ir komandos bendradarbiauja su prekių ženklais reklamuodami produktus.
- Prekių pardavimas: tiesioginės nuorodos į komandos marškinėlius, žaidimų įrangą ar išskirtinius kolekcionuojamus daiktus padidina pardavimą.
- Išskirtinis turinys: tokios platformos kaip „Patreon“ ar „YouTube“ narystė leidžia gerbėjams už mokestį pasiekti aukščiausios kokybės turinį.
Neseniai gerbėjų dalyvavimui susijungus su pajamų gavimo strategijomis, socialinė žiniasklaida šiuolaikiniame pasaulyje yra gyvybiškai svarbus pajamų šaltinis tiek sporto organizacijoms, tiek esporto organizacijoms.
Socialinių tinklų sukurtos žvaigždės
Socialinė žiniasklaida iš tikrųjų daro pasaulį vienodesnę žaidimo aikštele. Netgi naujas sporto ir esporto talentas gali akimirksniu pelnyti šlovę. Toliau pateikiami vaizdo įrašai, pvz., „TikTok“ ar „YouTube“, mėgėjai, siekiantys parodyti kažką stebuklingo, norėdami pritraukti trenerių rėmėjų arba prisijungti prie vienos iš profesionalių komandų.
Net tradiciniams sportininkams naudingas matomumas socialinėje žiniasklaidoje. Jaunieji žaidėjai dalijasi svarbiausiomis žaidimo akimirkomis, treniruočių rutina ar net asmeninėmis istorijomis, kad jų virtualūs emuliatoriai vieną dieną galėtų tapti žvaigždėmis.